Hiring?
Logo

Güt - Gut Health Brand

Kurze Zusammenfassung

Güt drinks are on a mission to make a happy gut be more accessible to every belly, starting with launching Europe's 1st pre-biotic sparkling soft drink. The vision is to develop the business into a £20m super-brand in mainstream gut health.

Übersicht

Ziel
250.000€
Minimum
5.500€
Erhaltenes Kapital
130.000€
Vorherige Runden €160,000
Phase Vor Gründung / F&E - Phase
Investorenrolle Egal

Highlights

  • Europe’s 1st pre-biotic gut health sparkling soft drink
  • Team inc ex-SAB Miller Global Brand Coms Director & ex - Heineken MD Aus/NZ
  • Forecasting turnover of £1.5m in 2021
  • 100% natural, very low in sugar/calories and vegan
  • Gut health market estimated value of £45bn globally
Zur Beachtung: Investments in Unternehmen sind riskant und sollten nur als Teil eines diversifizierten Portfolios erfolgen. Jedes Investment kann einen Totalverlust der Investitionssumme zur Folge haben. Diese Website richtet sich ausschließlich an Investoren, die ausreichend Erfahrung und Kompetenz haben, um die Risiken von Unternehmensinvestments zu verstehen und eigenverantwortlich Investmententscheidungen zu treffen. Sie sollten vor jedem Investment Ihre eigene kritische Analyse des jeweiligen Investmentangebotes durchführen.

Eine Frage stellen

Haben Sie eine Frage über dieses Projekt?

Registrieren Sie sich, um die vollständige Anzeige zu sehen

Es ist kostenlos, den neuesten Trend zu entdecken

Sind Sie bereits registriert?

Ähnliche Anzeigen

0% finanziert

VIEVE Protein Water

location_on Greater London, Großbritannien

Vieve is disrupting the sports nutrition market with a game-changing new protein drink which is water based, packed with 20g protein, zero sugar, dairy free and superior in taste to anything else on the market. We are the #1 protein water in the UK.

160.000 €

Ziel

11.000 €

Minimum pro Investor

Global Pro
20% finanziert

Olly's Olives

location_on Greater London, Großbritannien

£1.09m turnover 2019. Delicious olive snack pouches. 5,000 Distribution points in first 18 months. Already close to break-even and £2.8m forecast in next 12 month. Listed in Sainsbury's, Ocado and seling to Eurostar and Jetstar. International sales....

270.000 €

Ziel

27.000 €

Minimum pro Investor

Global Pro
5% finanziert

Rejuvenation Water

location_on South East, Großbritannien

Launched in 2016, Rejuvenation Water is a healthy soft drinks brand with two ranges selling in the likes of Tesco, Sainsbury's, Waitrose, Ocado, Costco and gyms such as David Lloyd.

550.000 €

Ziel

27.000 €

Minimum pro Investor

load one similar proposal